Procedury dla klientów
PROSIMY NASZYCH KLIENTÓW O:
- Osłonę nosa i ust maseczką oraz rękawiczki ochronne (jeśli jest to możliwe, ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu). Jeżeli nie masz maseczki możesz ją nabyć w salonie.
- Dezynfekcje rąk po wejściu do salonu i zostawieniu odzieży wierzchniej we wskazanym przez personel miejscu.
- Wypełnienie w salonie przed wizytą ankiety o stanie zdrowia klienta.
- Nieużywanie telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
- Przychodzenie na zabieg bez osób towarzyszących.
- Przychodzenie na zabieg punktualnie, aby nie było skupienia kilku osób w jednym czasie.
- Płatność gotówką.
- Na wizytę przychodzimy tylko z niezbędnymi rzeczami (prosimy nie przynosić np. zakupów).
- Przyjmujemy tylko osoby zdrowe.
- Wizyty umawiamy tylko przez telefon lub mailowo.
- W dniu poprzedzającym planowaną wizytę personel będzie się kontaktował z klientem w celu potwierdzenia wizyty i przeprowadzenia wywiadu na temat zdrowia.
- Ograniczamy liczbę klientów w salonie do (4 osób) w momencie większej liczby, osoby będą proszone o zaczekanie na zewnątrz budynku lub w poczekalni znajdującej się w oddzielnym pomieszczeniu. Bardzo prosimy o zrozumienie.
- W salonie używamy akcesoriów i tekstyliów jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych (autoklaw)
- Nie będziemy serwować kawy/herbaty – wyjątek to woda w jednorazowych opakowaniach.
- Prosimy o zachowywanie bezpiecznej odległość 2m, mijając się z innymi osobami w salonie.
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, osoba zostanie poinformowana o braku możliwości wykonania usługi i o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji lekarskiej.
Serdecznie zapraszamy.